Ajalooreis Naissaarele

Ajalooreis Naissaarele viib meid 17.sajandi algusesse kus alustame ajalaookäsitlust Karl-Gustav II Tallinna noorusaastatest (1600-1601) ja rootslaste esimeste kaldakindlustuste rajamisest Naissaare lõunarannikule (Hilisem Peeter 1. tähtkants).

Kuna saar on põõhjast lõunasse 9 km pikk ja ajaloolised objektid asuvad pika vehemaa taga, siis liigume saarel kas kastiauto või bussiga.

Rannarootslaste asumisest ja kultuuriloost Naissaarel kuni Eesti Vabariigi 39-ndate aastateni, kui Naissaarel elas üle 400 inimese. Ajalooreisil räägib meile saare muuseumi näidete ja militaarmälestiste põhjal ajaloohuviline Naissaare oma inimene.

Eraldi on võimalik tellida ka rongisõit ajaloolise kitsarööpmelise rongiga.

Kui olete juba Naissaarel käinud, kaalu ka meie ahalooreisi Aegna saarel. Agna saarel küll sõidukeid ei ole aga kuni 3h jooksul sate näha kas  tsaariaegseid miliaarmälestisi ja loodusmälestisi muinasajani välja.

Vajad ajalooreisi korraldamisel abi?  Võta julgelt kontakti meiega

Küsi pakkumist

Klientide tagasiside

Oleme reisiga väga rahul, tegevusi oli piisavalt, olid põnevad, samas jäi lastele piisavalt vaba aega, mille nad said sisustada majade ümbruses. Söök oli maitsev, seda oli rohkem kui piisavalt, lapsed sõid mõnuga. Töötajad olid vastutulelikud ja sõbralikud, tundsime end oodatud külalistena. Ekskursioon oli vahva, põnev, eksootiline, informatiivne. Hellen suutis lastes esile kutsuda enneolematu loomingulisuse, üllatas õpetajaidki. Ka lapsevanemad, kes kaasas olid, jäid rahule. Suur tänu!

Mai Seller, Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi õpetaja
Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi VIII b klass tänab erakordselt toreda Naissaare ekskursiooni eest. Meie reis toimus 02.06.16 ja väljusime reisilaev Monicaga Tallinnast 13.00. Meile väga meeldis giid (kahjuks nime ei tea, aga tean, et ta tegeleb talvel sukeldumisega Egiptuses). Lisaks soovin väga tänada Monica kaptenit, kes sõitis kiiresti Naissaarelt tagasi, et me rongi peale jõuaksime (ja me jõudsime rongi peale!).  Meil oli väga ilus päev! Aitäh!
Monica Arme, Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi VIII b klassi klassijuhataja
reis meeldis meile väga, eredaimateks hetkedeks olid laevasõit (enamikule esmakordne elus), fotojaht, automatk (tõeline elamus! juht ikka väga proff – lõpuks kihutas 40km/h ja kastitäis lapsi aplodeeris südamest), toredad mängud, vahva muuseum ja 45-meetrine tuletorn, rongisõit ja muidugi ka Naissaare-teemalise viktoriini võitmine. Kõik oli suurepärane
Suur tänu ka kokkadele ja eriti maja perenaisele, kes meie poiste jalanõud ära kuivatas ning ühele vahetusjalatsidki leidis. Üldse olid kõik, kellega laeval ja saarel kokku puutusime, imetoredad inimesed.
Oleme koos klassiga oma koolis Naissaare-reisile kõvasti reklaami teinud, järgmisel õppeaastal on mitmel klassil plaan Naissaarele sõita. Sisemaa inimestele võrratu elamus.
Külliki Kask, 5.b klassijuhataja Tartu Karlova Gümnaasiumist

Tänan Teid! Eelmisel aastal külastasime kogu kooliga Naissaart. Väga ilus reis oli.

Ülle Riisalu, Alu Kool, Direktor
Täname meeldiva reisi eest.
Meil oli väga tore ja põnev.
Aitäh, meie giidile.
Soovitan ka teistele huvilistele selline retk ette võtta.