Ekskursioonid koolidele Naissaarel

Paljud  ekskursioonid koolidele  justkui ei sobi kuna koha mahutavus ei võimalda tervet kooli vastu võtta ning  bussidega saab sõidutada vaid 50 in kaupa.

Meiega mahuprobleemi Naisisaarel ei ole kuna meie  laevad  mahutavad kokku kuni 240 inimest ja päeva jooksul suudame 3 reisiga saarele viia ja tuua kuni 600 inimest ning  neid ka toitlustada.

Õnneks ei pea terve kooliga korraga samal ajal sööma või matkale startima. Oleme Naisisaarele, Aegnale ja Väike-Pakrile viinud korduvalt 500-600 pealisi orjenteerujate võistkondi ja õhtuks nad kõik ka täis kõhuga tagasi toonud

Tulge oma kooliga ematkale või kskursioonile Naissaarele ja me korraldame ära nii sõidu, meelelahutuse, hariva tegevuse kui ka toitlustamise. Teie ülesandeks jääb vaid reisist rõõmu tunda, korraldusliku poole eest pole vaja muretseda.

Õpilaste vaba aja sisustamisega tegelevad Kaitseliidu sõjalise väljaõppe õpetajad ja Viljandi Kultuuriakadeemia animatöörid, kes lähenevad saare tutvustamisele ja ekskursiooni läbiviimisele loovalt ja aktiivselt.

Küsi pakkumist

1- või 2-päevased Ekskursioonid koolidele Naissaarel

klassiekskursioonid Naissaarel

Vastavalt teie soovidele paneme kokku 1- või 2-päevase  kooliekskursiooni paketi, mis on täis huvitavaid tegevusi ja põnevat uudistamist. Meie meeskond on Naissaarega seotud olnud aastast 2001, tunneme seda nagu oma viit sõrme ja sellepärast võite kindlad olla, et meie korraldatud kooliekskursioon Naissaarel on hariv, lõbus ja jääb õpilastele meelde!

Ööbimisega  kooliekskursioon Naissaarel on lastele omaette põnev elamus. Saarel on piisavalt telkimiskohti, võimalus magada oma telkides või küttega sõjaväetelkides. Kellele telgis ööbimine ei istu, saab põhku pugeda ka voodiga majutuskohas.

Kui teie klass saarele ööbima jääda ei taha, viib meie laev Monica teid õhtul Tallinnasse tagasi.

Ükskõik, kas valite 1- või 2-päevase klassiekskursiooni, tegevust jätkub Naissaarel veel kolmandakski päevaks.

Klassiekskursioonid Naissaarel annavad jututeemat veel aastateks!

Küsi pakkumist

Ekskursioonid koolidele Naissaarel,  miks just Naissaarel?

Naissaar on Tallinnast kõigest tunnise meresõidu kaugusel, ometi on seal olles tunne, nagu oleksite jõudnud maailma lõppu. Seda muljet süvendavad mahajäetud militaarrajatised ja Peeter Suure Merekindluse müürid.

Samuti eriline loodus, põlismetsad, inimtühjad liivarannad ja hiigelsuured rändrahnud, millest suuremate ümbermõõt on kuni 10 meetrit!

Saarel sõidame ringi sõjaväe kastiautodega ja rongiga ning teeme saarele tiiru peale jalgsi või jalgratastega (võimalik on kasutada saarel olevaid rattaid või võtta kaasa enda omad).

Naissaarel on discgolf’i rada, rannas on võimalik ujuda ja tuletorni tipust imekauneid fotosid teha. Pildistada saab ka laeva kaptenisillas.

Ekskursioonid koolidele  ja  koolipaketid Naissaarel

1-päevased ekskursioonid koolidele Naissaarel

2-päevased ekskursioonid koolidele Naissaarel

Kas tegite koolijuhtide koosoleku ja valisite meelepärase paketi välja? Super, andke meile sellest teada!

KÜSIGE PAKKUMIST

Klientide tagasiside

Oleme reisiga väga rahul, tegevusi oli piisavalt, olid põnevad, samas jäi lastele piisavalt vaba aega, mille nad said sisustada majade ümbruses. Söök oli maitsev, seda oli rohkem kui piisavalt, lapsed sõid mõnuga. Töötajad olid vastutulelikud ja sõbralikud, tundsime end oodatud külalistena. Ekskursioon oli vahva, põnev, eksootiline, informatiivne. Hellen suutis lastes esile kutsuda enneolematu loomingulisuse, üllatas õpetajaidki. Ka lapsevanemad, kes kaasas olid, jäid rahule. Suur tänu!

Mai Seller, Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi õpetaja
Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi VIII b klass tänab erakordselt toreda Naissaare ekskursiooni eest. Meie reis toimus 02.06.16 ja väljusime reisilaev Monicaga Tallinnast 13.00. Meile väga meeldis giid (kahjuks nime ei tea, aga tean, et ta tegeleb talvel sukeldumisega Egiptuses). Lisaks soovin väga tänada Monica kaptenit, kes sõitis kiiresti Naissaarelt tagasi, et me rongi peale jõuaksime (ja me jõudsime rongi peale!).  Meil oli väga ilus päev! Aitäh!
Monica Arme, Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi VIII b klassi klassijuhataja
reis meeldis meile väga, eredaimateks hetkedeks olid laevasõit (enamikule esmakordne elus), fotojaht, automatk (tõeline elamus! juht ikka väga proff – lõpuks kihutas 40km/h ja kastitäis lapsi aplodeeris südamest), toredad mängud, vahva muuseum ja 45-meetrine tuletorn, rongisõit ja muidugi ka Naissaare-teemalise viktoriini võitmine. Kõik oli suurepärane
Suur tänu ka kokkadele ja eriti maja perenaisele, kes meie poiste jalanõud ära kuivatas ning ühele vahetusjalatsidki leidis. Üldse olid kõik, kellega laeval ja saarel kokku puutusime, imetoredad inimesed.
Oleme koos klassiga oma koolis Naissaare-reisile kõvasti reklaami teinud, järgmisel õppeaastal on mitmel klassil plaan Naissaarele sõita. Sisemaa inimestele võrratu elamus.
Külliki Kask, 5.b klassijuhataja Tartu Karlova Gümnaasiumist

Tänan Teid! Eelmisel aastal külastasime kogu kooliga Naissaart. Väga ilus reis oli.

Ülle Riisalu, Alu Kool, Direktor
Täname meeldiva reisi eest.
Meil oli väga tore ja põnev.
Aitäh, meie giidile.
Soovitan ka teistele huvilistele selline retk ette võtta.